|
GIR
|
Relic släpper officiella soundtracket till DoWII Postat: 2009-04-29, 14:43 |
|
| Robot |
 |
 |
|
Relic släpper officiella soundtracket till DoWII
Relic släppte idag soundtracket, av kompositören Doyle W. Donehoo, till DoWII. Du kan ladda ned soundtracket (19 spår, samt ett bonusspår som heter Meridian Nights (Noobie's Grim Dark Future Remix)) helt gratis på Steams hemsida.
http://wh40k.se/wordpress/?p=31
|
|
|
|
 |
|
HYBRiS
|
Re: Relic släpper officiella soundtracket till DoWII Postat: 2009-04-29, 20:50 |
|
| Site Admin |
 |
 |
|
|
|
|
 |
|
Birge
|
Re: Relic släpper officiella soundtracket till DoWII Postat: 2009-04-30, 00:24 |
|
| Sergeant |
 |
|
|
som sagt, godis ^^
_________________ Nöter Betan at the moment
|
|
|
|
 |
|
Hubbe
|
Re: Relic släpper officiella soundtracket till DoWII Postat: 2009-04-30, 15:29 |
|
| Fänrik |
 |
 |
|
|
nice! fan va läckert omslag...
_________________ Into the fires of battle, unto the anvil of war!
|
|
|
|
 |
|
pluppson
|
Re: Relic släpper officiella soundtracket till DoWII Postat: 2009-05-04, 18:29 |
|
| Fanjunkare |
 |
 |
|
|
Frågan är bara varför jag, när jag försöker komma ihåg hur dow2-tracket låter hör combat-tracket från halo i huvudet?
|
|
|
|
 |
|
Deloi
|
Re: Relic släpper officiella soundtracket till DoWII Postat: 2009-05-06, 08:49 |
|
| Löjtnant |
 |
 |
|
För att du precis som jag har båda efter varandra i din ipod i en spel lista som heter gaming music? (kanske? Värt en gissning!) 
|
|
 |
|
pluppson
|
Re: Relic släpper officiella soundtracket till DoWII Postat: 2009-05-06, 19:46 |
|
| Fanjunkare |
 |
 |
|
|
Em, nej. Men jag har en del anime-tracks (Love hina, akira, fullmetal alchemist, sentaminal generation etc.) Och PALLZORK SPELLISTOR.
Edit: Glöm inte Irländsk folkmusik.
|
|
|
|
 |
|
Migga
|
Re: Relic släpper officiella soundtracket till DoWII Postat: 2009-05-07, 15:39 |
|
| Sergeant |
 |
|
|
Floggin Molly
_________________ bla bla bla
|
|
|
|
 |