|
jorgen.carlsson
|
[SÅLT] Säljes. Väldigt stor GW samling Postat: 2009-12-08, 21:21 |
|
| Menig |
 |
|
|
Jag spelade GW under ca 6-7 års tid, men har ej spelat på 5 år nu, så nu är det dags att göra sig av med allt. Bland annat finns där 2 armeer 40k. Ork speed freaks och Tau. har för mig att de är på ca 1750-2000p eller var då iallafall. tau armen vann snyggaste arme på sydcon 02 eller 03. ork armen har också fått utmärkelser för snygg arme.
Väldigt mycket annat. Spacemarines, tyranider, imperial guard. Necromunda, bloodbowl, mm Mycket plast squads som inte ens är borttagna från gjutramarna. massvis med annat bra och ha till konverteringar mm. Mycket av det som är ihopbyggt är snyggt konverterat. Diverse codexar Säkerligen saker för en bra bit över 10000:-
Allt ligger nerpackat. Det är förmycket att skicka, så den som är intresserad får komma till mig eller om vi möts någonstanns. Omöjligt att specificera allt vad där är, därav kan jag tänka mig att sälja rätt så billigt. Vill helst sälja allt på en gång. Hör av dig vid intresse. Sakerna finns i Ängelholm
|
|
|
|
 |
|
liniv
|
Re: Säljes. Väldigt stor GW samling Postat: 2009-12-14, 03:02 |
|
| Furir |
 |
|
|
hej vad säljer du rubbet för? är väldigt intresserad
|
|
|
|
 |
|
jorgen.carlsson
|
Re: Säljes. Väldigt stor GW samling Postat: 2009-12-14, 06:15 |
|
| Menig |
 |
|
|
Jag har ingen aning om vad man får ut för sånt här begagnat, så kom med ett bud så kan vi säkert komma överens om något pris. Var bor du någon stans. Är det så du vill komma och titta på samlingen?
|
|
|
|
 |
|
jorgen.carlsson
|
Re: Säljes. Väldigt stor GW samling Postat: 2009-12-27, 11:25 |
|
| Menig |
 |
|
|
Slänger ut ett pris och ser om någon är intresserad. Hur tycker ni 4000:- låter?
|
|
|
|
 |
|
jorgen.carlsson
|
Re: Säljes. Väldigt stor GW samling Postat: 2009-12-31, 08:30 |
|
| Menig |
 |
|
|
Någon som är intresserad om jag delar upp armeerna och säljer dem för 2000:- styck? Isåfall är det en tau arme och en Kult of speed arme (orks)
|
|
|
|
 |
|
Modrian
|
Re: Säljes. Väldigt stor GW samling Postat: 2010-02-04, 00:20 |
|
| Korpral |
 |
|
Har du fortfarande sakerna kvar kan du väl skicka ett mail till mig. Är inte inne här så ofta. modrian@hotmail.com
|
|
|
|
 |
|
jorgen.carlsson
|
Re: Säljes. Väldigt stor GW samling Postat: 2010-02-21, 18:50 |
|
| Menig |
 |