Ja, se rubriken. Vilka är era favorit spacemarines?
Alex
Re: Favorit Space marines? (POLL)
Postat: 2009-10-25, 13:44
Moderator
Annat, närmare bestämt Blood Ravens. Speciellt Cyrus. Cyrus är kärlek :>
_________________ "In vain have I struggled, it will not do. You must allow me to tell you how ardently I admire and love you." - Mr. Darcy
Kalimac
Postat: 2009-10-25, 14:31
Länkadmin
Röstade på Salamanders och Raven Guard. Alltid gillat Salamanders pga deras insatser på Armageddon där dom mest brydde sig om att skydda civila och supply-lines, samt att deras Chapter Master bitch-slappade en kapten från ett annat chapter när dessa hade bombarderat civila mål med Whirlwinds.
Raven Guard gillar jag mest för deras behind-enemy-lines-taktiker där dom hoppar in i fiendens hjärta och tar ut viktiga mål, samt att dom typ alltid deployar allt dom kan via drop-pods eller liknande.
_________________ <[hybris]> men min är gulligare <[hybris]> inte lika hård som din :P
Dark angels för deras lite mystiska fluff... Sen gillar jag DA och space wolfs beef som bygger på ett missförstånd. Men å andra sidan så har jag inte så bra koll på övriga chapters så kan väll egentligen inte säga nått annat än DA
Asfghj
Postat: 2010-05-09, 20:50
Korpral
Jag röstade på White Scars för att dom ser asgrymma ut, speciellt deras bikes och Ultramarines för att dom gör en film på dom och för att dom lyckades överleva attacken från hivefleet Behemoth
_________________ "Join the Dark Side and you´ll get a free cookie" Darth Vader
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori